Veelgestelde Vragen:
Heb ik garantie en hoelang?
Alle artikelen worden geleverd met fabrieksgarantie. De wettelijke garantieperiode bedraagt 2 jaar. Sommige leveranciers bieden echter een langere fabrieksgarantie aan.
Wat met defecte artikelen binnen de garantietermijn?
Wanneer het artikel defect gaat binnen de garantietermijn, neem dan contact met ons op. Defecten, dewelke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden vakkundig hersteld. De garantietermijn gaat in vanaf de factuurdatum van het aangekochte artikel.
Wat met defecte artikelen buiten de garantietermijn?
Wanneer een artikel defect gaat buiten de garantieperiode, neem dan contact met ons op. We vragen aan de leverancier of het mogelijk is het artikel te repareren (indien er nog wisselstukken voorradig zijn). Indien dit niet het geval is, vragen we dit aan een onafhankelijke hersteller. U krijgt sowieso een prijsraming van het te herstellen artikel, alvorens we tot reparatie over gaan.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Om een klacht in behandeling te nemen, vragen wij u ons een e-mail te zenden, met daarin een omschrijving van uw klacht, het factuurnummer van het artikel, en eventueel een foto van het defect. Pas na ons verzoek moet het artikel worden teruggezonden.
Zodra we je klacht hebben ontvangen en beoordeeld, nemen we terug contact op.