Heb ik garantie en hoelang?
De wettelijke garantieperiode bedraagt 2 jaar. Echter sommige leveranciers bieden een langere garantieperiode aan. De garantieperiode staat telkens aangegeven op de productpagina's. Defecten, dewelke ontstaan zijn uit slijtage of schade van buitenaf vallen niet in garantie. De aangeboden garantie is telkens een fabrieksgarantie en komt van de fabrikant of leverancier uit.
Wat met defecte artikelen binnen de garantieperiode?
Wanneer het product defect gaat binnen de garantieperiode, neem dan contact met ons op. Defecten, dewelke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden vakkundig gerepareerd. De garantietermijn gaat in vanaf de factuurdatum van het aangekochte artikel.
Wat met defecte artikelen buiten de garantieperiode?
Wanneer het product defect gaat buiten de garantieperiode, neem dan contact met ons op. We zullen U dan een kostenraming opgeven.
Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
Om een klacht in behandeling te kunnen nemen, vragen we je een beschrijving van je klacht te mailen met vermelding van het factuurnummer en eventueel een foto nemen van het defect. Slechts op ons verzoek moet het product worden teruggezonden.
Zodra we je klacht ontvangen en beoordeeld hebben, nemen we contact op.
Voor verdere vragen of opmerkingen, mag je ons altijd mailen.