De functionele behoeften van het dagelijks leven.
Hedgren begon in 1993 met het ontwerpen van tassen met één simpele filosofie in gedachten:
tassen maken die voldoen aan de functionele behoeften van het dagelijks leven, en ze er daarbij
goed uit laten zien.
Die algemene benadering is nog steeds fundamenteel voor waar Hedgren vandaag de dag voor staat,
maar door de jaren heen zijn we ons gaan realiseren dat functionaliteit niet wordt bepaald door
het aantal compartimenten, of vakken, of ritsen die een tas heeft. Functionaliteit wordt bepaald
door de ervaring die iemand heeft tijdens het gebruik van onze tassen. Vanwege dit inzicht zijn
we geëvolueerd om meer te doen dan een functionele tas maken die er goed uitziet, of een
stijlvolle tas met een paar functionele kenmerken. Ons doel is simpelweg om een tas te maken die
meteen jouw favoriet wordt. De tas die je dag in dag uit gebruikt, want hij bevat alles wat je
nodig hebt, precies waar je het nodig hebt. De tas die jouw unieke gevoel voor stijl uitdrukt
zonder je behoefte aan een beetje organisatie op te offeren. De enige tas waar je gewoon niet
zonder kunt.
In onze 25-jarige geschiedenis is Hedgren uitgegroeid tot een wereldwijd merk, dat zowel online
als op winkellocaties in 52 landen verkoopt. Tegenwoordig vind je Hedgren-tassen in Parijs,
Shanghai en Sydney, gedragen door mensen die onze Belgische designwortels en multiculturele
gevoeligheid waarderen.
Bij Hedgren streven we ernaar om uw favoriete tas te creëren, een metgezel voor elke dag.
Lees meer